22 stycznia 2015

[01],,It's time to start"


 Oto jest pierwszy post na tym blogu, nie licząc posta powitalnego, mówię tu o poście z grafiką.
 Blog nadal nie jest do końca skończy pod względem wyglądu, będzie on się zmieniał jeszcze prze około tydzień w tym czasie na 100% dokończę jego wygląd. Nawet nie wiecie jak trudno robi się wygląd w css, kiedy się tego prawie nie umie.




 Koloryzację
 Na wstępie mówię, że od niedawna nie mam photoshopa, więc teraz wszystkie pracę tworzę w gimpie, tak jak koloryzację.  









Nagłówki 
Dzisiaj tylko jeden nagłówek, ale przy kolejnych postach postaram dawać się ich trochę więcej.

 Podgląd/Pobierz



Szablon
Normalnie nie tworzę szablonów na zamówienie i miałam ich nie robić na tym blogu, ale to jest wyjątek, ponieważ osoba dla której jest szablon nie pytał się mnie o niego, a ja sama się jej spytałam czy mogę jej zrobić szablon. 

Podgląd/Pobierz


 Ikonki








Sygantury
Sygnatura dzisiaj tylko jedna, ponieważ nie mam już wystarczająco dużo czasu na robienie już kolejnych prac graficznych, a nie chcę abyście czekali jeszcze na ten post niewiadomo ile.

To już wszytko, tak prezentuje się pierwszy post, czyli dość marnie. Obiecuję, że w kolejnych będzie więcej prac.
Pozdrawiam
Hayden

6 komentarzy:

  1. Fajnie zapowiadający się blog ^^ / zapraszam na http://graphicshayden.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i podałaś zły link, bo zamiast swojego bloga dałaś link tego :)

      Usuń
  2. Hej, kochana ♥
    Znakomity pomysł na bloga. Wygląd przecudowny, nie wiem jak ty to robisz.
    Wiesz sama się zastanawiam, czy nie zgłosić się do Ciebie, żebyś mi pomogła z grafiką. Zastanowię się jeszcze :)
    Mam do Ciebie takie pytanko, robisz to za darmo, tak?
    Do zobaczenia, moja droga :*
    Buziaki ♥

    Przy okazji wpadnij też do mnie, dodałam nowy rozdział :*
    Mam nadzieję, że go przeczytasz i wyrazisz swoją opinię, pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oczywiście wszystko za darmo, a jakby inaczej...
      Wpadnę z chęcia na rozdział, ale mam pytanko czy ja cię juz kiedyś "spotkałam" w sensie komentowałam twój blog, albo ty któryś z moich ?
      Także cieple pozdraiwam
      Hayden :*

      Usuń
    2. Hmm wydaję mi się, że nie. Przynajmniej to są moje odczucia. Natknęłam się na Twój blog przez zupełny przypadek i od razu mnie zaintrygował. Wiesz chętnie bym z Tobą porozmawiała na temat wyglądu mojego bloga :) Nagłówek, tak to jest problem...
      Hmm mam nadzieję, że wpadniesz choć na chwilkę na mojego bloga i pozostawisz swoją opinię. Również liczę na to, że odpiszesz i dogadamy się jakoś co dalej z grafiką u mnie... :)
      Buziaki ♥

      Usuń
    3. Napisałam do Ciebie na maila :)

      Usuń