19 stycznia 2015

Hola a todos - pora się przywitać

  Hej nazywam się Hania, ale mówcie mi Mini, albo Hayden, gdyż nie lubię swojego imienia, a to są moje nicki.
 Założyłam ten blog, ponieważ interesuję się grafiką, możecie mówić/pisać co chcecie, ja mam swoje zdanie i żadne hejty mnie nie obchodzą i to co inni o mnie myślą (znaczy zależy o której połowie mówimy), ale nie ważne nie będę wam tu pisać wszystkiego o mnie, to macie streszczone w zakładce ,,o mnie", a tu chciałam się z wami przywitać, ponieważ jest to pierwszy post.
 Od razu mówię, że nie robię szablonów, gdyż tego nie umiem, znaczy ten  na ten blog jakoś zrobiłam ,ale miałam z tym wielki kłopot, na razie nie wiem czy będę jakieś zamówienia przyjmowała, na razie raczej będę robić grafikę, którą będziecie mogli pobrać.
 Pierwszy post z pracami już niedługo.

3 komentarze:

  1. Szablon który wykonałaś na ten blog jest nieziemski <3 bardzo mi się podoba. Mam nadzieje, że na i mój blog wykonasz równie piękny, nie mogę doczekać twoich następnych prac Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na prace <3
    Musze potwierdzić, że szablon na twoim blogu jest cudowny <3
    Pozdrawiam Ola<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablon na tym blogu jest cudowny, czekam na twoje prace <3
    Pozdrawiam Ola<3

    OdpowiedzUsuń