6 marca 2015

02 ,,A long time ago"


Hej przepraszam, że tak długo musieliście czekać na ten drugi post, ale na jego długie nie pojawienie się miało miejsce parę czynników, a mianowicie : wybiłam sobie palec i nijak mogłam robić cokolwiek związanego z grafiką, kiedy jednak wszystko wróciło do normy to uświadomiłam sobie, że mam mnóstwo zaległych szablonów dla znajomych osób (NIE PRZYJMUJĘ ZAMÓWIEŃ) i nie miałam czasu na nic innego, bo oczywiście jestem za dobra by odmówić zrobienia szablonu, a potem wychodzi, że nie mam czasu. Stąd w tym poście będą 3 szablony, 3 koloryzacje i jeden nagłówek oraz sygnaturka na początku. Mam nadzieje, że wybaczycie mi tą skromność posta, a teraz zapraszam do dalszej części.


 Nagłówek

http://orig00.deviantart.net/1956/f/2015/065/7/f/we_never_go_out_of_style_by_hayden_mimi-d8km7gw.png


Szablony
Pamiętajcie- jeśli pobieracie jakiś szablon musicie zastosować się do regulaminu  !!!

Mrs.Dark

FedemilaForever

Katie
http://hayden-mimi.deviantart.com/art/Katie-515992489?ga_submit_new=10%253A1424705110&ga_type=edit&ga_changes=1&ga_recent=1

Koloryzacje
Przypomnę, że  są to koloryzacje go gimpa, czyli tzw. krzywe.
 


http://hostuje.net/file.php?id=7fda95a53626cd440e2786547f0874bc

Nie długo na blogu pojawi się coś nowego, na razie nie powiem wam co, ale od razu mówię, że nie będzie to żadna impreza graficzna, czy coś w tym stylu, ale oczekujcie,  mogę jeszcze podpowiedzieć, że część do tego co będzie znajduje się w dzisiejszym poście.
Na dzisiaj tyle :) Zachęcam do wyrażania opinii w komentarzach, jest to dal mnie także motywacją do dalszego działania.
Mam nadzieje, że któreś z moich prac się wam spodobają i być może, któreś pobierzecie. Pobierając pamiętajcie o regulaminie! 
Do zobaczenie przy kolejnym poście
Pozdrawiam
Hayden

3 komentarze:

  1. Znienawidzisz mnie za ten komentarz. Wszyscy graficy mnie nienawidzą, jak się pojawiam, bo mój komentarz mimo intencji wygląda zwykle jak hejt... Także wybacz :(
    Nagłówek - Nie no, kocham. Tu się nie przyczepię, taki śliczny szablonik z układem zamkniętym albo otwartym na boku by z tego wyszedł, że ja nie mogę <3
    Szablon jeden - ponieważ sama słyszę to zawsze więc muszę się wyładować - mogłaś bardziej pokombinować z CSS'em, nie wiń mnie za to, bo ogólnie mi się podoba, zwłaszcza efekt kart w hover. Gdyby prawa kolumna była szersza to 'y' by nie przeskoczyło, wkurza mnie to, mimo, że mi ten padding albo szerokość zawsze gdzieś naskoczy... To zuo, zuo.
    Szablon dwa - niby jest w nim Diego i powinnam już mieć ślinotok, ale nie znoszę go za nagłówkach i szablonach w tej sesji. Dlaczego? Bo zdjęcia z niej są złej jakości, trafia mnie. Wiesz, innym kłuje w oczy to, że nie umiem się zatroszczyć o tło posta, innych to, że używam mało stock'ów - ja mam OBSESJĘ na punkcie zdjęć. No trzasnę, a nie użyję zdepikselowanego. Wybacz, zwracam na to uwagę WSZYSTKIM. Robiłam z koleżanką projekt - 'Julciu, czemu to zdjęcie jest złej jakości?' Tiaa...
    Gdyby tytuł był wyśrodkowany... Moje osobiste preferencje, nie wnikaj.
    W kartach się zakochałam <3 Są śliczne. Muszę coś pokombinować...
    Stocków się nie czepiam, bo za pewne są dobrze użyte, a ja to oceniam przez pryzmat siebie - one są, ale trzeba ich szukać pod lupą.
    Niebieski napis... Wygląda dobrze, ale mam nadzieję, że efekt kart, tytułu czy coś jest w tym kolorze. Nie obwiniaj mnie - dla mnie spójność jest prawie jak jakość zdjęć.
    Szablon trzy (jeśli dalej to czytasz i jeszcze mi nie złorzeczysz to gratulacje :))
    Stocki jak mówiłam - tego się nie czepiam, na mój hust za wyraźne, ale... Nie, to w moich pracach są zwykle niewyreaźne i dostaję za to ocrzan, ale nie umiem inaczej.
    Nie wiem jaki miał być napis 'All you need is love' ()wszystko czego potrzebujesz to miłość' czy 'All you need is to love love'. Odczep się, gimbaza językowa (a dalej zdarza mi się mówić 'she don't' albo 'I has' xd) - przeczulona jestem. Ale ogólnie bardzo mi się podoba <3
    Za koloryzację podziwiam ^^ Mi się nigdy nie chce tego robić. Tylko shhh... Nikt nie wie :)
    Teraz tak - gdzie można złożyć zażalenie za mnie:
    http://ask.fm/Lagusiak
    graphics-of-juliet.blogspot.com/
    :) Żeby nie było - ogólnie Twoim pracom daję 7/10 (w moim przypadku to wysoko, bo jak ja sobie wymyślę, to znajdę dziurę w całym), no ale Marta ma okres, fochy - no co zrobisz? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jest bardzo trudno zdenerwować, ale są wyjątki i szybko z byle powodu wpadam w gniew, ale za twój komentarz na pewno cię nie znienawidzę, wręcz przeciwnie bardzo się ucieszyłam, że go napisałaś. Czemu ? Jako pierwsza nie powiedziałaś mi, że źle wycięłam zdjęcia, a reszta to każdy mi powtarza, pewnie myślisz czemu cały cza słyszę to samo. Wszystko przez to, że jak coś sobie wmówię, to cały czas się tego trzymam, więc błędy bardzo trudno jest mi wykorzenić. Jeśli chodzi o kombinowanie z css, to staram się jak mogę, ale i tak zawsze potem stawiam na to aby nie był przesadzony i zawsze słyszę, czemu nie pokombinowałam....
      Co do 3 szablonu, to tam właśnie próbowałam pokombinować, tylko że z nagłówkiem i chciałam zrobić coś innego.
      To na tyle, dziękuję za komentarz
      Hayden

      Usuń
    2. Zaskoczenie... Zwykle jak coś takiego pisałam to było 'sama tego i tak lepiej nie zrobisz! Myślisz, że to tak łatwo...'
      Większa chmurka przy zdjęciu by nie zadzkodziła ale jest ok

      Usuń