13 czerwca 2015

[05] I am not a monster








Hej, to znowu ja. Dzisiaj przygotowałam 1 zamówienie, 4 wolne nagłówki i, skoro to szablonarnia i wypadałoby się stosować do nazwy - szablon. Jest moc. Tak, wiem. Nie stęskniliście się, ale za chwilę jadę na wycieczkę i mnie nie zobaczycie. Tak, wiem. Nikt płakać nie będzie ^^ Bez zbędnego pitu-pitu:


Zamówienie

Dla Rikeroholik





Szablon



Nagłówki

  







Przyjmę max 2 zamówienia, ponieważ jak mówiłam - nie będzie mnie, a potem muszę się jakoś wyrobić z notką w sensownym czasie ( - oznajmiła Lagusiak, nauczona doświadczeniem zdobytym w Crazy Graphics.)







5 komentarzy:

  1. Nie wiem czy cię zasmucę czy nie, ale twoje szablony są owiele lepsze od grafik. Jestem bardzo cikawa, jakbyś robiła szablon bez twojej grafiki typu nagłówek, syganturka itd, ale z jakimś patternem, gifem, zdjęciem lub bez tych rzeczy.
    Do prac się przyczepie, nie przemawiają do mnie, prócz nagłówka 1 i 2, które najbardziej przypadły mi do gustu.
    Mogłabym ci dać parę rad, aby stocki nie zlewały się zbytnio z teksturką, albo poznajduj pliki psd. Na gimpie też działają i pogolądaj jak są zrobione ;) To taka rada.
    Pozdrawiam
    Blanche

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasmucisz, nie zasmucisz... W sumie stwierdzasz fakt, acz prawda w oczy kole. Acz 'ktoś' chrzanił ostatnio o przyjmowaniu krytyki więc powiem tylko, że postaram się poprawić.
      Dobra, w sumie pewnie powinnam dać sobie spokój i zająć kodami, ale nie - praktyka czyni mistrza (ja tam widzę jakiegoś minimalnego skilla [Martusiu... Nie oszukuj się ^^]), więc będę ćwiczyć.
      Dawaj rady, pewnie wcielenie ich w życie będzie jak zwykle, ale chociaż chęci...
      Więcej grzechów nie pamiętam, serdecznie za nie żałuję, proszę o rozgrzeszenie, naukę i pokutę :)
      Idę robić szablon z Levim... No ba.

      Usuń
  2. Jak dla mnie szablon super :)
    Dziękuję :)
    I oczywiście jak będę jeszcze kiedyś potrzebować to wiem do kogo się odezwać.
    Życzę udanej wycieczki!

    OdpowiedzUsuń
  3. 1.Adres bloga: http://xfedericoludmilax.blogspot.com/
    2. Linki do zdjęć :
    https://41.media.tumblr.com/02041391ce3cc52d63761cd363a374f4/tumblr_nl0wojElVE1tl0h6po2_400.png
    https://40.media.tumblr.com/d57a559edd591307f63b8f0064f80286/tumblr_inline_nlxepzrayZ1sauxsa_250.jpg
    3. Cytat/napis : Bad girls likes bad stories
    4. Chciałabym aby praca była w ciemnych odcieniach, w przewadze granatu i czerni. Chciałabym aby sprawiała wrażenie tajemniczej, mrocznej. Najlepiej jeśli dziewczyna na szablonie miałaby czarne usta.
    5. szablon
    6. E-mail: ruchisstasforever@gmail.com lub GG:53580476
    7. Hasło: Double Rainbow
    Mam nadzieje, że przyjmiesz
    Brithany

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozmiar zdjęć lekko mnie przerażą, ale reszta nie powinna mi sprawić problemów.
    Czy napis mam zapisać poprawnie gramatycznie? Bad girls like bad stories
    Przyjmuję ^^

    OdpowiedzUsuń