19 maja 2015

[03] ,,Like a double rainbow in the sky"

Bardzo was przepraszam, że post jest dopiero teraz, zabierałam się za niego jak sójka za morze, po za tym zostałam stażystka na Crazy Graphics i nie poradziłam sobie z dwoma blogami, teraz tamten został usunięty, a ja wróciłam tu. Postanowiłam wyremontować ten blog,  jak zauważyliście jest nowy szablon, który  wciąż dokończam, wezmę się jeszcze za zakładki i tu najważniejsze, będzie to blog grupowy czy też jak to woli szabloniarnia, więc zmieni się jego nazwa, a link tu nie wiem czy go zmienić, czy nie, więc narazie to niewiadoma. Niedługo odbędzie się nabór, więc wyczekujcie :)
Na dzisiaj przygotowałam: 5kolorowań(na potrzeby wyzwań forum War of, koloryzacje, 3 sygnaturki,  3 nagłówki oraz 2 zamówienia: nagłówek i szablon.
Nie wszystko jest dzisiaj zalinkowane, bardzo was za to przepraszam, ale bloger nie chciał mi dodać linków do niektórych plików .






Zamówienia:

Nagłówki

Zamówienie Julity xD


Szablony

Zamówienie Lusi Ferro

Prace wolne:


Sygnatury







Nagłówki
Tu dokończyłam swój pierwszy nagłówek, były to tylko  postaci i tekstura, więc wzięłam się za renowację, efekt jest no niezbyt ładny... 





Kolorwania






Koloryzacje



PRZYJMĘ TYLKO 2 ZAMÓWIENIA I TE OD OSÓB, KTÓRE ZGŁOSIŁY SIĘ POD POPRZEDNIM POSTEM. PROSZĘ OSOBY, KTÓRE PISAŁY OSTATNIO ABYŚCIE NAPISAŁY MI TO CO POD INFORMACJĄ TUTAJ, ABYM NA 100% NIE ZAPOMNIAŁA O WASZYCH ZAMÓWIENIACH


6 komentarzy:

  1. Ojejku !
    Jaki cudowny , piekny ... boski !!!
    Dziękuję bardzo za jego wykonanie , jestem
    naprawdę wdzięczna . Oczywiście w pierwszej kolejności zamieszczę baner na moim blogu
    Dziękuję jeszcze raz !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi :)
    Nie ma za co ;)
    Pozdrawiam
    Blance

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. 1.Adres bloga: https://all-me-and-all-about-me.blogspot.com
    2. Zdjęcia wybierz Ty. Niech to będą Lodovica Comello i Ruggero Pasaquarelli
    3. Me, my life and my passion
    4. Kolorystyka: czarny z białym. Niech pojawią się animacje.
    5.Szablon
    6.GG; 51985229 Email: karisia.vlover@gmail.com
    7. Hasło: Double rainbow

    OdpowiedzUsuń
  5. Haniu ile tak mniej więcej mam czekać na szablon?

    OdpowiedzUsuń